We staan graag voor je klaar

Enraf-Nonius Passion for Motion
Inschrijven voor de nieuwsbrief

We ontvangen graag de onderstaande gegevens. Bedankt voor het inschrijven.

Vul je gegevens in

Om dit bestand te kunnen downloaden hebben wij je e-mailadres nodig.

Bestand downloaden

Bedankt voor je aanvraag, de download zal nu starten in een nieuw venster.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik bestellen?

Telefonisch
Wij zijn elke werkdag van 09:00 – 17:00 uur telefonisch bereikbaar op: 010-20 30 666.

Contactformulieren
Op elke productpagina staat een blauwe knop met daarop ‘prijs aanvragen’, ‘contact zoeken’ of ‘bestellen’. Onze binnendienst zal vervolgens zo snel mogelijk het bestelproces in gang zetten / voltooien. Ook is het mogelijk om op de algemene contactformulieren een bestelling door te geven, of een prijs op te vragen. Geef in dit geval wel duidelijk aan welk(e) product(en) dit betreft.

E-mail
Een bestelling doorgeven of andere product-of cursusgerelateerde vragen kan ook via e-mail.
Stuur een e-mail naar: info-nl@enraf-nonius.nl

Wat zijn de transportkosten / verzendkosten?

Kleine goederen
Voor kleine goederen, waaronder ook echoapparatuur, wordt €10,- incl. btw in rekening gebracht.

Behandelbanken
De kosten voor de speciale transport en levering op de begane grond van behandelbanken zijn €95,- incl. btw.

Grote goederen
Voor andere grote goederen, zoals medische fitnessapparatuur, wordt ook een speciaal transport geregeld. De kosten voor het betreffende product zijn bij ons op te vragen.

Verlenen jullie service aan apparaten of behandelbanken van 10 jaar of ouder?

Uiteraard willen wij je graag helpen en vaak kunnen we dat ook. Bij Enraf-Nonius hanteren wij het beleid dat wij maximaal 7 jaar na de uitfasering van een product reserveonderdelen en service blijven leveren. Daarna kunnen we vaak nog jarenlang service naar het beste vermogen leveren.

Een belangrijke overweging bij het leveren van service is wel dat de patiëntveiligheid niet in het geding komt. Mocht dit wel het geval zijn, dan moeten wij je helaas adviseren om het betreffende apparaat niet meer te gebruiken. Wij beseffen dat dit tot ongemak kan leiden maar hopen dat je begrip hebt voor dit standpunt en dat je zelf tijdig zorgt voor vernieuwing van de apparatuur in je praktijk.

Onze afdeling verkoop informeert je graag over de verbeteringen die dat met zich meebrengt.


Voor vrijblijvend advies en hulp

Neem contact op met Silvia